Saturday, November 16, 2013

Kolay Ekmek Pizza Tarifi




kolay ekmek pizza tarifi 1


Pizza canavarı oğlumdan bahsetmiştim değil mi?


Sanırım bu blog devam ettiği müddetçe,bu konunun daha çok bahsi geçecek.


Her çocukta olduğu gibi,oğlumda da yemek seçme ,hamburger,pizza,kızartmayı her gün yapsan,hayır dememe durumları var.


Fakat benim,her gün ona istediklerini yapacak ne vaktim ne de takatim olmuyor çoğu zaman.


''Bana damdan düşeni çağırın!'' diyen hoca merhum misali, ''Bana akşamlara kadar işi hiç bitmeyen ev hanımını getirin.'' desem,olayı özetlemiş olurum sanıyorum.


Ki bir de öğrencilik durumum var ki ona hiç girmemek en güzeli.


İşte bu yüzden,zaten hali hazırdaki vakitleri yetiremezken,her defasında hamur yoğurup pizza yapma şansım olmuyor.


Çok pratik mayasız pizza tarifi evde milat oldu ancak,oğlum 3 öğün 5 vakit,pizza da pizza diye başımın etini yemeye başlayınca,bu benim için biraz sıkıntı olmaya başladı.


Tamam çok pratik,tamam çok da güzel ancak,bir yere kadar..


Fırıncı ustası gibi her gün her gün de hamur yoğurmak bir yerden sonra insanın zoruna gidiyor.


Ben de bu zorluklarla mücadele etmeye çalışırken,aklıma bu ekmek pizzaları hazırlamak geldi ve bir süreliğine epeyce rahat ettim.


Hamur pizzanın tadını vermese de son derece pratik ve doyurucu olmasıyla, benim için ciddi kurtarıcı tariflerden bir tanesi..


kolay ekmek pizza tarifi 2






Ekmek  Pizza  Tarifi






Malzemeler:



  • 6 dilim karadeniz ekmeği (Başka çeşit ekmek de olabilir)


  • Yeterli miktarda sucuk


  • 2 adet domates


  • Rendelenmiş kaşar peyniri


  • 5 çorba kaşığı tereyağı



hazırlanışı:




  1. Ekmek dilimlerini fırın tepsisine yerleştirin.


  2. Tereyağı tavada eritip ekmek dilimlerinin üzerine gezdirin.


  3. Domatesi ince dilimler halinde kesin ve üzerine tuz serpiştirin ve ekmek dilimlerinin üzerlerine yerleştirin.


  4. Sucukları da ekleyin ve kaşar rendesi serpiştirip ,kaşarlar eriyene kadar  pişirip sıcak servis yapın.



Afiyet şifa olsun..







Hayırlı Cuma'lar,sağlık,huzur dolu hafta sonları diliyorum..







kolay ekmek pizza tarifi 3 Birbirinden renkli KERAMİKA ürünlerine buradan bakabilirsiniz..








No comments:

Post a Comment