Thursday, March 13, 2014

Hiç bitmeyeceksin sandım Hyouka!



hic bitmeyeceksin sandim hyouka 1
Hyouka 2012 Nisan'ında çıkan ve benim ancak az önce bitirebildiğim çok güzel ve de iğrenç bi anime serisi. Bir animenin çizimleri, efektleri, seslendirmeleri (Nakamura biç piliz), efenime ayrıntıları bu kadar güzel olur da bu kadar mı boş olur. Slice of life'ın boku çıkmış, uzayıp giden sonuna geldiğinde başını unuttuğun diyaloglar falan..Konusu da şöyle ki, şimdi aşşa gifteki kız Chitanda eften püften şeyler merak ediyo, kalkıp işleri güçleri yok onu araştırıyolar.


hic bitmeyeceksin sandim hyouka 2
Ama hani izlerken o kadar merak etmiyon ki, bi şeyi hiç bu kadar merak etmediğim olmamıştı. Animeye güncel başlayıp ilk 8 bölümü 1 yılda falan bitirdim. Evet şu an çok yeriyom ama Myanimelist'te 10 puan verdim fljsdfsjdfh...Konusuzluğu yüzünden işçiliğin güzelliğinin hakkını yemek istemedim.


hic bitmeyeceksin sandim hyouka 3


Bi kere Oreki! (Şu sakince alkış tutan) Anime çucukları taplistimde baya üst sıralarda. Bir karakter bu kadar harika giydirilir, bu kadar harika tepkiler verdirtilir, bu kadar harika seslendirilir (Naka-chan ttlm)...Karakter olarak da kendinden enereji tasarruflu bi insan olması kalplerimizde sıcacık aman bitiremiyom bu cümleyi ama güzel işte taam mı öyle bilin yeter. Oreki'yi özetleyen bi kaç gif konduruyorum hemen:


hic bitmeyeceksin sandim hyouka 4


hic bitmeyeceksin sandim hyouka 5


Kafasına pıtpıt saçlarına bicibici yapamadığım için avuçlarım kaşınıyo resmen. 2d aşklarımla çok mutluyum yeminle :')









Veee animenin bir diğer mükemmelliği, arada bir sebastiyandan ince ince çalmasıdır. O çizimlerin güzelliğine bi güzel gidiyo ki şu...Toparlıyom çotto matte...Çizimlere takılıyosanız, Nakamura seviyosanız, 2d aşklar biriktiriyosanız (dhdfkjhs yazıh ya), bi de canınıza susamışsanız izleyin bence.


Gidiyom!


hic bitmeyeceksin sandim hyouka 6






No comments:

Post a Comment