Saturday, February 15, 2014

KAUNTIR STRAYK OYNARKEN



kauntir strayk oynarken 1


dur tamam kafana sıkıcam kurşunu. nereye ateş ediyon yaa. 20'ye 24 tamam olm. bomba al bomba. çıksana olm yaa beni sıkıştırıyorsun ya. ateş etceksin sen sağa bakıyorsun ya. sen oyun oynama sen git recep ivedik izle o yakışır sana. oyunu çevirdim olm senin haberin yok. nerde lan. bi tane sık ya kurşun da göreyim.

alsana duvarı arkana bırak bombayı oraya. attım bombayı adamın ağzına sen ne diyon olm ya. soktun kafama bombayı illa atcam şimdi. rumba da rumba esmer bomba. o ne ne diyon la. okumadın mı sen red kit olm. orda diyodu barda kızlar dans ederken. ne red kiti la sen oku olm red kit, ben bomba atarım, atar geçerim.

eğil lan eğil lan. tamam gidiyom bak karanlıkta. orda bak arkanda. dur saydırcam şimdi ben ona. ha haaa ay vil bi bek. o ne lan olm. ingilizce ya. terminatör diyo ya bekle döncem diyo. olm sen oynasana ağzın oynuyo senin. ne biçimsin sen ya bana karışma oyunuma. sen kurşun bile atamıyon daa. kurşun ata ata bitermiş bomba da patlaya patlaya. olm ne diyon ya hatırlıyon mu big babol vardı sakız aklıma geldi şimdi.

la olm kabız mısın sen ya oynasana be sen pesi de böle oynuyon, ağzın konuşuyo elin değil. ne diyon la el konuşur mu. ben el miyim lan ne diyon la, ne zaman el oldum lan. dur telefon geldi. dur la kanka. la olm oynuyoz burda ne telefonu ya.

sesim geliyo mu. iyi geliyo mu kanka. anlaşılıyo mu. alo efendim. lan olm oynasana. kanka aşağıda bak mikrofon var onu seçmen lazım. ama ayar yapmana gerek yok, kulaklığı görünce tak işte. nası geliyo sesim. alo aloo. olm sesin kesik geliyo ya. la olm, ikimiz oynuyoz işte, üçüncü kişiyle konuşmasana telefonda, alo malo, oyunun içine ettin ya.

tamam kanki, kapattım telefonu. la adam orda ne bana geliyon ya. nerde la adam. içerde. helal laan. aldım orayı hadi. at içine bombayı. içime mi atcam ne diyon la. la oraya atcan bombayı. ulan var ya ha ha haaa hainsin olm. olm 23 21 oldu la. la olm ablamın kına gecesi var videosu izlesek la çok komik la. la bi git ya oynuyoz burda olm.

la oynarken bi yandan da ankaralı namık dinlesek ya. la bi git yok artık bari demet akalın dinle oha diyorum sana ohaaa. seninle oynanmaz olm. ha haaa konuşuyom ama oynuyom olm. la ben oynuyom sen vuruyon ama adamları la olm.

arkadan gelen var mı. yok serbest. arkamı koru arkamı koru. ne diyon la kendin koru. aşağıya inme lan. adam aşağıya gitti baksana. kanki bak bi sus. yine senden daha çok adam avladım. boş boş oynuyon ama öldürüyon ben de anlamadım.

kimsin sen olm kimsin kimsin sen git kına gecesi seyret.


No comments:

Post a Comment